dag 7 - Arequipa, de witte stad

6 juli 2018 - Arequipa, Peru

's Morgensvroeg komen we toe in Arequipa, de tweede grootste stad van Peru, die ook wel eens de Witte Stad wordt genoemd.
We installeren ons in een mooi hotel met fontein en verkennen het centrum van de stad. Daarna bezoeken we het beroemde Santa Catalina klooster. Wat een mooie kleuren in dit klooster. Een ideale setting voor fotoshoots. Die zijn er dan ook veel :-)

zicht op Arequipa     nog een zicht     Catalinaklooster gang blauw     groepsfoto     klooster rood     Maren aan blauwe muur     kamer non     gang rood     luxe kamer     fontein

's Middags spelen onze Rode Duivels de kwartfinale tegen Brazilië. Rahel regelt een restaurant met dakterras en groot tv-scherm. Op het bord beneden aan het restaurant nodigen we alle Belgen uit naar boven te komen. Eén Braziliaan durft het aan om samen met de Belgen naar de wedstrijd te kijken.

Braziliaan op Belgisch terrein
De Rode Duivels winnen! De stemming is dus weer optimaal. Toegegeven, pisco sour en wat pils hebben hier ook wat toe bijgedragen...

bord match     beeld met scherm en kids     serveerster met vlagRahel, Carine in ik bij de voetbal Areauipa     groepsfoto arequipa voetbal