dag 24 - reisdag naar huis

29 juli 2018 - Brussels Airport, België

Vandaag reizen we terug naar België. Het is dubbel. Ons avontuur in Peru ging steeds in stijgende lijn met als kers op de taart de jungle. Hier kon iedereen het nog wel een weekje volhouden.
Maar na 24 dagen is het toch tijd om familie, hond en liefjes terug te zien. Iedereen zijn hoofd staat op naar huis gaan.

s' Middags gaan we voor de laatste keer eten in Ancon. Het is wel een voltreffer. Verse vis in de haven van Ancon. Om duimen en vingers af te likken!
Het is een echt schouwspel hoe de dames van de restaurantjes klanten proberen te lokken. Het lijkt wel of ze vliegen wegjagen!

klantenlokkers     klantenlokker     keuken     eten klaarmaken     mijn schotel     Maren en Jamin     vissoep     aan tafel     visser maakt net     visser met net     boot

Daarna gaat het richting luchthaven. Het mag niet vlotjes verlopen. Rahel rijdt op een borduur en krijgt platte band. Gelukkig zijn we met de drie wagens nog samen en is het euvel nog behoorlijk snel verholpen.

Daarna gaat het snel richting Amsterdam en Brussel. De nachtvlucht verloopt vlot, net zoals de heenvlucht. Prima service van KLM.

In Zaventem kan Maren niet snel genoeg buiten zijn, want Willem staat haar (ons) op te wachten. En hoe! Het mooiste verwelkomingsbordje van de afgelopen weken! Dit had ze niet verwacht, wel gedroomd :-) Zo fijn Willem!

Willem in Zaventem    Willem en Maren

Dan richting Dorpsstraat in Tielt. Het is fijn om terug thuis te zijn en iedereen terug te zien!

We hebben een jaar uitgekeken naar deze reis. Alle verwachtingen zijn ingelost. Het kan dus niet beter. Op naar een volgend avontuur zou ik zeggen!

1. Rahel:
    29 juli 2018