Mijn dagboek van onze reis naar Peru

29 juli 2018 - Tielt-Winge, België

In deze reisblog schrijf ik 'dagboekgewijs' mijn beleving neer van onze reis naar Peru, aangevuld met foto's die voornamelijk Herbert genomen heeft.

Maren en Jamin filmde de ganse reis om beurten met een gopro. Daar maakte Maren elke dag een korte samenvatting van. Dit is dus onze reis per dag in beeld.

Ik heb dit reisverslag vooral voor mezelf en mijn gezin neergeschreven (taalkundig zeker niet perfect) zodat ik hier later kan naar kijken en de details van dit schitterend avontuur nog kan herinneren.

Dankjewel aan ons ma en onze pa om de ganse tijd op Luna te passen.
Dankjewel Willem om ons te brengen en te halen van en naar de luchthaven.

Dankjewel Herbert, Maren, Jamin, Johan, Carine, Zoë, Rani, Kyra en Zino (de Smekies) om van deze reis een fantastisch avontuur te maken.

Kris en Rahel, jullie hebben deze reis geweldig voorbereid en begeleid.

1. Katrien Verbeke:
    30 juli 2018
    Waaw...! Een prachtig dagboek van een reis die jullie niet licht zullen vergeten en blijven koesteren. Een spannend e reisgids voor familie, vrienden én, voor allen die dit avontuur willen beleven. Geweldig!