dag 23 - reisdag naar Lima

22 juli 2018 - Ancon, Peru

Ons avontuur in de jungle zit er op. We kunnen nog even genieten van de zon aan het zwembad, in de hangmat luieren of nog een wandeling maken.

in de hangmat     nog lodges     Jamin bij de jungle     vogel     hoofdgebouw en zwembad     jamin in de hangmat
Daarna gaat het jammer genoeg terug naar Lima via Cusco. We houden nog even halt op de locale markt. Hier kan ik een potje sap van de bloedboom kopen.

op de markt     schoenmakers     kraampje     straatbeeld
Op de luchthaven is er nogal wat chaos en vooral veel vertraging. Gelukkig verwittigde Kris ons dat dit vaak voorkomt. Daarom plan je best een dag extra in Lima zodat je de vlucht naar huis niet mist.

Kris staat ons op te wachten aan de luchthaven. We droppen onze koffers snel in de B&B en gaan lekker Belgische frietjes met kip eten. Kris heeft ze hier duidelijk frieten leren bakken! Lekker!!!

En ongelofelijk maar waar! De bruine hond die ons 3 weken geleden vergezelde in Ancon, komt ons terug tegemoet. Wat een superbeest.