dag 1 - Smekies-on-Tour Kennismaking met Peru

30 juni 2018 - Brussels Airport, België

KENNISMAKING MET PERU

Op 30 juni vertrekken we met de Smekies (fam. De Smedt en fam. Van der Veken) naar Peru. Een reis waar we al een gans jaar naar uitkeken. Van de luchthaven in Zaventem gaat het naar Amsterdam en daarna rechtstreeks naar Lima. De vlucht verloopt zeer vlot. Hoewel ik had verwacht last te hebben van vliegangst, bleek daar na een gin-tonic, een ontzettend vriendelijke crew en piloten die hun vak niet op de playstation hadden geleerd, niet veel van te merken. We landen zonder problemen in Lima. So far, so good. Aan de bagageband wacht ons eerste obstakel. Carine mankeert een koffer. Dit probleem blijkt gekend te zijn. Aan de balie weten ze ons te zeggen dat de koffer nog in Amsterdam staat. Het was dus die koffer die ze nog uit het ruim gehaald hebben!

verwelkoming in Lima De Smekies zijn verwacht in Lima

Wat een leuke ontvangst door Kris, onze reisbegeleider

Oeps, deur vast en sleutels in de auto  gelukkig heb ik altijd een selfiestick op zak!deur op slot en sleutels in de auto...